tisdag 29 maj 2012

We hate what you do so please don't stay in touch

Avslutat helgen från hell typ! Jobb 14-22 och fotat KDRF's lokala tävlingar hela förmiddagen så har varit alldeles för lite sömn speciellt då jag inte har haft vett att gå och sova före 2!

Men med tanke på alla fina hästar man har sett och fått fota massor och dessutom haft över 20+ och strålande sol gör det helt klart värt det! Sen att jag är så sönderbränd att jag knappt vill ha kläder på mig och typ är gift med kylbalsam är en helt annan sak! Jag kan tydligen bli solbränd ändå!

Så hamnade ju vi "KDRF paparazzi" i norran oxå då dom gjorde ett reportage om tävlingarna! Men måste ju se kul ut då vi står en drös med kameror längst staketet och inne på banan! Kan vi ha mest fotografer kanske?

Så kanske jag ska passa på att säga grattis till min allra bästaste bästis Chrissan som fyller hela 22 år idag!

Inga kommentarer: