tisdag 29 maj 2012

Sluta tänka det är svårt ändå, du får ta en dag i taget

Har just kommit innanför dörren, eller nästan iallafall väntar på min taxi pappa som tydligen har skaffat sig en ny Sälj-Aset-Annars-Byt bil får hoppas den håller!

Har iallafall haft en trevlig eftermiddag med Simon, vi har varit på Coop och köpt upp typ hela deras utbud av amerikanska drickor och energidrycker! Känns det som iallafall! Aja kommer väl garanterat hålla mig vaken inatt! Dessutom har jag köpt JellyBeans, lyckades äta en jättevidrig, den som smakade kaffe de gick ner men sen kom en som smakade te och då fick jag lov att spotta ut fanskapet!

Sen åt vi pizza oxå från nån ny pizzeria, dom var tokigt förvirrade, men dom hade en pizza som hette Titanic så var ju tvungen att testa, riktigt god men minus på att dom förvirrade så jag fick med lök fast jag sagt att jag inte ville ha men gick ju att peta bort som tur var!

Aja snart är det dags att fara på jobbet och jobba sista nattskiftet och sen är jag ledig tills på måndag, förhoppningsvis så ska jag hitta på massa kul med mina vänner och kanske fara ut äventyr till inlandet, den ni!

Är det någon som vill hitta på något så är det bara att höra av sig!



Bjuder på några bilder från helgens tävlingar, tryck upp dom för bättre kvalitet!

Aja CP-fuckar sig lite så bilderna blev små.. wtf liksom? Fixar det då jag kommer hem!

1 kommentar:

TurF sa...

Hahah och du får inte glömma den fina tatueringen du ritade på mig x) //Simon