lördag 19 maj 2012

För om sanningen ska fram så är vi som gjorda för varann

Våren kanske har varit lite seg, lite deppig, lite snöig, slaskig, blåsig... allmänt problematiskt!

Men nej nu jävlar så räcker iallafall jag finger till deppighet, krossade hjärtan och allt såntdär tjafs för att i sommar så ska jag vara 100% fri (om man bortser från jobbet) ha kul, spendera så mycket tid som det bara går med mina vänner som betyder mest, vara ute i solen, chilla framför en eld på kvällarna, busa, fota, kanske pussa på nån liten häst, mysa på festivaler, kanske en och en annan fest, köra gokart, och enligt Chrissan tydligen åka gummibåt i Skellefteåälven (glad hon inte sa kågeälven!) äta glass, slush, gå på stan och sitta vid älven och fika soliga dagar, gå promenader sena kvällar, skaffa några utemöbler och kanske skaffa en större grill, så måste vi ju ta tag i fotbollen vi har pratat om!

Och så struntar vi i alla kukanus och idioter som finns runt omkring oss, ingen ska lyckas trycka ner mig, eller någon av mina vänner i sommar inte!

2012 ska bli en sommar värld att minnas!

Malin, Pingu, Chrissan.... Vilka fler hänger med? Annic? Jag har tametusan inte tänkt ha en sommar utan våra påhitt!

Här ska det levas till 170%

DEAL!?
Solar i Arvidsjaur dagen efter Nattivalen 2011



Martin, Chrissan och Jag från våran snyggaste sida på Reading Festival 2011
Jag och Chrissan på Reading Festival 2011
Chillar i älven i Ersmark Juni 2011
Lisa Miskovsky Trästocks 2011
Skellefteå Maj 2011
Regniga gula blommor, Kåge maj 2012
Jenny, Malin och Jag innan Nattivalen 2011
Viljenko, Delirious KJ och Lafayette 2011
Åselemarknaden 2008

1 kommentar:

Christina sa...

Jag är så på. Du får även se till att pallra ditt ass hit så vi kan mysa i massa parker eller på någon ö ;)