tisdag 15 maj 2012

See he taste like you, only sweeter!


Sitter på hallgolvet för att min inte allt för älskade D-linkrouter har lagt av typ... iallafall psykar den som fan, Ja ja Micke jag VET jag skulle inte ha köpt en D-link, jag skulle ha lyssnat på dig min käre bror!! Tyvärr går inte min internetkabel riktigt hela vägen till sängen, BUHU!!! :(

Har iallafall en Burn att roa mig med, och jag kan lugnt erkänna att jag är rätt beroende av Burn, eller egentligen dom flesta energidrycker, försökte sluta och ja de gick väl rätt bra egentligen första dagen/dagarna så var jag väl helt galen och ville ha NU men sen hade jag mest bara huvudvärk, slutade bara i några dagar, sen insåg jag att dealen på om jag skulle sluta var rätt kass och jag inte direkt känner att jag lider särskilt mycket av det även om jag erkänner att det inte är bra för kroppen.

Men se det såhär, jag dricker 0-3 energidrycker/dag, jämför med någon som dricker stora mängder kaffe och samtidigt röker och dessutom dricker alkohol varje helg och inte har ett allt för aktivt liv eller äter ovanligt nyttigt med mig som dricker energidryck men röker inte, och dricker långt ifrån varje helg och oftast inte stora mängder, senaste tiden har det varit mer dock, men annars kanske jag dricker en helg, sen går det flera månader till nästa gång och cyklar över 1 mil/dag, rider och har ett rätt fysiskt jobb så tror jag inte att jag mår så dåligt kroppsmässigt!

Lång jäkla text blev det men jag har tråkigt okeey!?

Till nått helt annat, eller nä men nästan! Igår imponerade jag nästan på mig själv, Malin kom förbi och vi kom ju fram till att middag är en bra grej så vi tog apostlahästarna och promenerade till Ica, Malin var sötsugen, fast det var väl iofs jag oxå! Så sprang vi runt där och klurade på middag, resultatet blev att vi (läs jag) friterade pommes, räkor, kyckling och fisk och kokade nudlar, serverade med Thai Sweet Chili! Hur köket och jag såg ut efter ska vi inte gå in på däremot så smakade det gott!!




Skyller brist på batterier i systemkameran + orkade inte sätta den på laddning senast jag använde den så nöj er med suddiga mobilbilder, färdiga resultatet iallafall! 
Frityrsmeten kom som ett vitt pulver i en påse, suspekt?
Friterad fisk, för att malin skulle få testa på Fish & Chips!


Inga kommentarer: