tisdag 19 juli 2011

I'm gonna love you like I've never been hurt before

Passar på att blogga en stund.

Är hemma och sjuk, drömde igår morse att jag var tokyr och helt matt i kroppen, vaknade och kände mig fortfarande yr, ställde mig upp och trodde huvudet skulle sprängas, okey kanske inte men gjorde ont iallafall sen fick jag även ont i magen, normalt? Har till och från haft huvudvärk i en vecka, är det positivt?

Fortfarande lite smårisig men tror jag kan pallra mig till jobbet imorgon!

Iallafall som många andra helger så spenderades den här helgen hos min superfina pojkvän, vi har ätit godis, sett film, ätit skräpmat, umgåtts med folk, gått på stan fyndade ett par skor för 250, originalpris 400, spelat discgolf och sett nyaste Harry Potter, och för att vara Harry Potter så var den ändå bra! Är inget större Harry Potter fan egentligen, men vad gör man inte för Staffan?

Två senaste dagarna har jag hunnit med att använda mitt Visakort, farligt med tillgång till dator + vara sjuk och dessutom ha visakortet liggande bredvid sig!

Märkte att min 30-dagars testperiod på Aperture hade gått ut, så fyndade det på Appstore för 600, egentligen kostar det 2000!

Så ringde jag chefen och sökte ledigt för Reading + bokade flygbiljetter!

Har även gjort en beställning till hööks, för att minska incidenter som att pappa råkar tvätta ridbyxorna och jag inte har några andra i närheten så har jag nu beställt ett par nya, även ett par HV Polo sockar fick följa med, och en mössa som man fick för 29 kronor om man beställde över 200!

Känns som jag slänger iväg pengar överallt just nu!

Samlade bilder på senaste veckan som jag rensade min iPhone från!

Cola + Förmiddagsvecka = Sant! Studera även min fina "tauering" som jag ritade på jobbet, vad säger ni om att tatuera in märkerna på handleden?

Det åskade lite förra veckan...  
Så bjöd jag lillebror på Pizza i torsdags, här är min glädje över det!

Vi spelade diskgolf, och jag tycker bana 9 har bäst sponsor! För dom okunniga så är det en Apple återförsäljare, och alla som känner mig vet väl vad jag tycker om Apple?
Tips från Staffan, Kasta inte discen i en myrstack! 
På bion fick jag lov att ha såhär fina solglasögon, vilket var hemskt, så jag täckte för dom med fina glasögon, alltså Ray-Bans!
Någonstans mellan Skelleftehamn och Skellefteå på väg hem från bion!

2 kommentarer:

nina sa...

ramlar man av den lilla fian så kan jag bara säga att då är det ksk dags att börja ta lektioner :) :) finns nog ingen snällare polle än henne, det är som att sitta på en stol och säga höger och vänster i princip. och så vitt jag vet är det linns häst i sommar, då har ju egentligen ridskolan ingenting med henne att göra sålänge hon mår bra, och jag menar, hon är då faan så mycket gladare nu är på ridskola så kan inte påstå att vi gör så mkt fel. känner man hästen och vet sin egen kapacitet så ska det inte vara några problem vad man gör med den. jag har då ridit henne många gånger och lagt ut bilder och har inte fått några kommentarer. skulle ridskolan bry sig skulle dom visat lr hur??

carro sa...

Sv: Jag tror inte det finns en direkt bara kingsland butik, men olika hästbutiker med kingsland i :)

http://www.kingsland.no/where.html?kid=12

Här hittar du alla butiker i norge med kingsland :)