tisdag 12 juli 2011

I need you

Jag inser att jag inte har bloggat på jätte jätte länge för hela blogger ser ju helknasigt ut! När ändrades det riktigt?

Har iallafall varit ute och flängt hela tiden, som vanligt, dessutom jobbade jag natt förra veckan = inget liv

Var dock i Arvidsjaur i helgen, eller lördag-söndag rättare sagt, först såg vi skotrar som körde på vattnet, det var lite random, dessutom hoppade dom, och så låg nog samtliga skotrar nere på botten av sjön som vi var vid!

Sen umgicks vi, åt gott (grillat) och for sen på Nattivalen och såg September, var typ kaos och skitkassa ordningsvakter! Vet inte riktigt, men om det blir bråk bara nån meter ifrån scenen och nån håller på att bli strypt så kanske det är läge att ingripa.. Fast nej tydligen inte... Men September var väl helt okey, kanske inte lika wow som att se något av sina favoritband, men som artist så ja men visst okey.
Tycker dock promenaden hem var roligare än då vi var där!

Aja i veckan ha jag knappt gjort nått alls, idag har de varit skitväder så jag passade på att redigera lite bilder via Aperture, sjukt nice program, för er som använder PC så är Lightroom typ likadant!  Och just ja, fotade lite regnbilder oxå, som ni kanske ser!

Vissa bilder är kanske lite överredigerade, vissa är knappt synligt redigerat, ge gärna kritik!

Foto: Linn Lundström (red nog själv då bilden fotades)
Redigering: Jennifer Bjursell (Jag)




Bara för att han den där skäggiga är så jäkla underbar!
Kick-ass!

1 kommentar:

Carro sa...

Sv: Jag har precis lagt över massor av bilder och filmer, eller ja allt för typ en vecka sedan.. pappa vill dock inte att jag lägger över allt där nu, eftersom det kan smitta allt annant där :/

Men min bror har gått IT/teknik på gymnasiet och jobbar med det nu, så med lite hopp kan han fixa det :D