måndag 27 juni 2011

Uptown, downtown all around the world we're gonna jump now

Tänkte bara tvärblogga innan jag far vidare till jobbet!

Jobbar natt i veckan och det är tokvarmt och skönt ute och har sovit dåligt och har ont i magen, men äh, det ska nog lösa sig, får jobba med pappsen i natt, hemskheter, somnar jag så sprutar han säkert vatten på mig eller något sånt!

Idag firar jag och Staffan 3 månader, 1/4 år, eller hur man nu vill se det, iallafall så är det den dagen som vi bestämde att vi kanske visst var tsm, var ju lite luddigt där, gick ut med det officiellt gjorde vi den 30 Mars.

Så otroligt fin!

Ägaren är förvarnad om att jag kanske kommer råka låna han på livstid!

Snyggaste shotglasset ever? Chilipeppar burk

"Ge tillbaks min kamera NU!

1 kommentar:

Carro sa...

Åh, vi tänker typ likadant. Innan red jag alltid med handskar, men efter ett tag fick jag reda på att det är snällare mot hästen att rida utan. När man har handskar gör det aldrig ont mellan fingrarna för man har skydd där och då kan man vara hur hård i handen man vill. När man inte han vantar gör det ont om man är för hård i handen och då kan man ju tänka att det gör ont på hästen också. Så efter det har jag alltid ridit utan och detta var första gången på typ 2 år som jag fick ett sår :P haha