torsdag 30 juni 2011

Don't cry like a bitch when you feel the pain!

Har varit toppenväder hela veckan, och det gillas! Kanske inte då man har jobbat natt och ska sova i ett rum som troligast nådde +40°C men, med tanke på att vi har -30° i vintras så föredrar jag faktiskt +30!!

Hade sån otroligt bra natt på jobbet inatt, först så fick jag välja vars jag ville vara då vi bara var 2 (vi brukar vara 5) så valde jag ovanligt nog det ställe jag brukar tycka sämst om, men det gick så lätt så lätt, troligast för att jag såg ett slut på jobbet, gillar då man faktiskt kan lugnt planera och sen jobba som en tokig speedad iller!

Var fortfarande pigg och glad då jag kom hem!

Sen väckte pappa mig runt 13 och frågade om jag ville följa med och bada, såklart! Vi åkte till Byske, inte varit där på länge, av diverse anledningar men vattnet var varmt, blåste dock lite väl mycket så frös endel då jag låg på stranden!

Så for vi och köpte pizza på Bianco, eller rättare sagt jag bjöd familjen, eller en del av den iallafall, då vi gick till bilen så ringde ett dolt nummer till mig, och jag tillhör faktiskt till dom som svarar då dolt nummer ringer, för har vissa som alltid gör det och så kan det ju vara något viktigt iallafall så var det från Lastbilsstation och dom hade ett paket åt mig så då vi kom hem så stod det en liten lastbil utanför och fick ett vältejpat paket av henne och skriva under och innehållet var ett par rosa Ray-Ban Wayfarer



Så... vad blir nästa färg?

1 kommentar:

Christina sa...

Londons tunnelbaneystem hade varit fint :) Eller tidningsklipp, eller blommiga, eller ;)

Men jag tar mer än gärna fodralet <3 så himlans mycket finare det rosa är än det svarta :)