lördag 25 juni 2011

Ett långfinger åt döden

Sitter i soffan hos Staffan och ser Top Gear Australia och är mätt i magen!
Vi tog en dagen efter pizza utan att någon av oss var bakis, var väldigt lugna igår fast det var midsommar!

Testade en ny pizza "Mamma mia special" klart värd! Fast jag blev tokigt mätt!

Har typ bott hos Staffan i veckan, som vanligt då det är ledigvecka! Fast har ändå hunnit med rätt mkt, bland annat Pay and Jump med finaste underbaraste Delirious KJ, blev felfritt, och var ändå typ ovanligt nervös, och red i jeansleggings så kunde som inte ta någon form av stöd av sadeln för det var såphalt, men han är så söt och är som så charmigt då yngre elever kommer fram och typ "woooow så stor, jag hade ALDRIG vågat rida han" typ.

För mig så är han inte sådär jättestor längre men minns ändå att jag var lite skeptisk första gången jag skulle rida han!

Det var alltså tisdagen.

Sen onsdag så var jag på möte, sen kom Staffan och hämtade mig i Kåge, vi åt lunch på Pizzan i Kåge (som betalning för att han hämtade)

Sen var jag under kvällen på avslutningsmiddag + bowling för Personal, Instruktörer och Stallvärdinnor på KDRF, spelade bowling för första gången i mitt liv, var nog klart sämst men fick iallafall en Strike och en Spare! Jag är lite bättre på Kinectbowling!

Jag och Linn avslutade kvällen med en stund på O'learys!

Torsdag minns jag typ inte vad jag gjorde, gjorde jag nått alls? Eller jo handlade, var hem en stund och så umgicks jag med Junior som hade blivit strandad på busstation

Fredag alltså igår så var vi hos Johanna och firade Midsommar, blev typ dubbelt så mycket folk än vad som var tänkt i början men alla skötte sig då helt okey så var ändå trevligt!

Vi grillade och åt supergott, pratade och sjöng.

Idag så blir det fixa bilen typ och äta med Giti och Jenny sen ser vi!

Inga kommentarer: