söndag 12 juni 2011

I know it sad that I never gave a damn about the weather and it never gave a damn about me

Har haft en spännande helg, först lillebrors student, som jag iofs nämnde senast.

Igår (lördag) åkte jag in till stan och shoppade en stund medans jag väntade på att Staffan skulle vakna, var lite tråkigt att vara själv men hittade en hel del! Glömde dock vissa saker som jag tänkte köpa, men man kan ju inte komma ihåg allt!

Så kom Staffan och sökte upp mig på Åhlens, jag tycker han är söt som inte visste vars Åhlens var..

Då hade han lyckats låsa in nyckarna i bilen, så, har ni en Volvo 244 -82 så kom för fan ihåg att ta nycklarna ur om du ska låsa genom att trycka ner låsknapparna på insidan av bilen!

Tog typ 2 timmar och x antal telefonsamtal och svettiga försök för att få upp den, tror ni att expert på att ta sig in i en 244 går att ta med i CV:et? Är ju som skitsmart att göra det då det är 30+ ute oxå... var typ blöt i svett!

Kan tänka mig att vi fick en hel del konstiga blickar då först jag ligger med armen instoppad i ett litet hål mellan bagageluckan och baksätet och kämpar för att få bort klädseln på baksätet..

Vi firade sen att vi fått upp bilen med ett skrovmål på Sibylla och passade på att retas lite med Johanna, för att min bror har sagt åt mig att göra det, och man lyssnar alltid på familjen, right?

Sen så for vi hem till Staffans mamma för att få ner tempen lite, var mycket svalare där än i Staffans lägenhet, så följde vi med Staffans mamma och Martin till O'learys och åt middag, + skjutsade Sandra några gånger, avslutade kvällen med att halvsova till Fight Club och sen sov vi halva dagen idag, åt pizza och chillade! Är svinkallt nu, saknar 25-30 plus....

Doris njuter av badet

Och försöker få med oss oxå

Och är lockig och blöt

Hon lyckades..
Och det här är resultatet av badet, kliar som fan..... 

2 kommentarer:

Mye Nordlund sa...

Sv;ja, klart jag ska rida Rhum. 2 dagar i veckan & sitta & nöta dressyr på banan! Han kan inte hoppas, för då går hans gamla skada upp & han blir fullständigt tokig om man rider ut..

amanda sa...

sv; okejokej, har ju en ardenner här hemma så :D