tisdag 3 maj 2011

We said no more war, no more clothes..... Oh, kiss me

Är typ sjuk, eller jag är tillräckligt frisk för att jobba om jag biter ihop lite men är sjukt seg, har ont i huvudet och halsen och ena halsmandeln är typ svullen blä!

Nu har jag ju inte bloggat på ett tag så kort resumé

Har spenderat massor med tid med mina nära och kära = Vänner och Staffan.
Shoppat massor, dumma Chrissan som drar med mig på stan och som är så otroligt kul att shoppa med som gör att jag köper massor som jag inte alltid vet om jag behöver!

Under fredagen så grillade jag med Chrissan och Pingu, sen for vi och såg Sucker Punch några stycken och den var faktiskt bra, mycket bättre än jag förväntade mig att den skulle vara! Tack Staffan för att du kom och mötte jag och Chrissan och tog mina grejer till dig så jag slapp dra med dom in på bion! Du är fan bäst!

Sen så for vi ut en sväng på krogen, det var rätt segt, först var vi på Calles bland alla gamlingar och sen så for vi på Olles som var rätt dött oxå, kvällens roligaste var väl då John pussade någon helt random kille som kom och var social!

Så for jag, Chrissan och Pingu och åt på Subway, även Staffan kom dit så bjöd han på en macka som tack för att han kom och följde mig hem till han, jag är så sjukt mörkrädd så jag hade nog annars varit stirrig som få om jag hade fått gå själv!

Valborgs firades först med några timmar med Chrissan och Malin på stan, köpte en klänning för första gången på x antal år! 2-3 kanske?

Sen så följde Malin med mig till Staffan, så kom Giti och Jenny sen blev det raka vägen till Konsum för att köpa middag, och så blev det grillat IGEN! GOTT!! Dom lärde sig nog att inte lämna mig med att göra pommes!

Så spelade vi kubb och allmänt bara umgicks och avslutade kvällen förvånansvärt tidigt!

Söndag så var vi till Staffans mamma för Staffan skulle Deklarera vilket jag skulle göra sen så va bra att se hur man gjorde, sen så bjöd hans mamma på Pizza, MUUMS!

Sen fram till nu så har jag jobbat natt, haft ont i halsen och varit i Stallet, hej roligt liv? Fast stallet är ju faktiskt riktigt riktigt kul!

Bara för att Chrissan är så jäkla charmig och hennes spegel är söt!

En bild på Chrissans mat, för hon lägger upp maten så mkt finare än vad jag gör...

Villgot! Världens coolaste sköldpadda!

Bacardi Breezer mustasch 

Pussbilder + en tung systemkamera är inte en bra kombo!

Malin med mina såpbubblor, som jag glömde hos Staffan :/

Pommesen klarade sig nästan!

Staffan leker cool

Linn och Jenny

Vissa tar det lugnt och dricker Dr Pepper istället för alkohol!

Mitt helt awesome nya skal som alla borde gå in på Telia i Skellefteå och köpa, finns i andra färger, enda minus är att det repar sig lätt, men hej det är Angry Birds och Staffan jag vet att du vill ha en iPhone enbart för skalet :D

Inga kommentarer: