fredag 6 maj 2011

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till

Som vanligt efter en nattvecka så har jag totalt vänt på dygnet! Så tja, då skriver jag ett litet blogginlägg då, som jag alltid gör en nattvecksfredagsmorgon! Tror inte det ordet existerar men!

Igår så var jag iallafall på stallet, var toppenväder och hade supertrevligt fast jag var trött!

Först så såg jag då Linn L red Julia's häst Amanda satt i solen och fotade, åh vad mycket roligare foto blir då det är sommar och man slipper förfrysa händerna eller enbart har några få timmar solljus nu är det ljust länge, fint väder och alldeles alldeles underbart!

Sen skulle jag ha ridit Kansas men han hade något fanskap på ryggen, typ en öm knöl av något slag! Han är lite otursförföljd nu! Red iallafall Pernille istället, jag lärde mig väl något nytt iallafall och hon gick faktiskt fram! Antingen hade hon en bra dag eller så var det sporrarna och spöt som gjorde det, tror faktiskt nästan på det första!

Då vi värmde upp så körde jag lite på att bara gasa och inte kräva någonting alls utan bara att hon ska röra sig framåt, ibland blev det galopp istället för att öka traven men det är ändå bättre för då har hon svarat framåt och det var ju de enda jag ville kräva av hon!

Sen for jag och jobbade, var rätt segt och var sur och trött där ett tag men nu är det helg fram tills på måndag 14:00!

Idag så blir det Royal för att prova och förhoppningsvis köpa stövlar, och försöka låta bli att köpa upp hela butiken! bl.a. låta bli  att ta med massa HV Polo schabrak och sånt hem, sen så ska jag till världens underbaraste och finaste Staffan som jag saknar otroligt mycket och inte har träffat sen i söndags vilket känns äckligt länge!
Vårtecken!! 

Världens finaste Dille! Som idag hade näsblod av nån anledning...

Linn och Amanda

Glad Amanda!

Helluu Mulen!

2 kommentarer:

Christina sa...

Åh vi har inga tussilagos längre. De har blivit ersatta utav sommarblommor istället :)

Saaaaknar diiig darling :D Hoppas jag återfinner dig i min säng inom en snar framtid ;)

Camilla sa...

tack så mycket för tipset, men har beställt ett par moutain horse nu :)