onsdag 11 maj 2011

Thank you for the morning walks on the sweet sunset

Nu har jag varit sådär fruktansvärt värdelöst dålig på att blogga, eller som Poro skulle ha sagt "Värdekass" hade en ganska händelserik helg!

Först så for jag och Linn och köpte mina stövlar som jag beställt på Royal, blev Bocaj, supersköna, det där med att gå in stövlarna känns rätt onödigt för dom känns redan nu sjukt sköna! Även ett par nya ridhandskar fick följa med hem för att jag råkade tappa bort mina som dessutom började ramla sönder! Orkar inte fota dom så kör med stulna produktbilder


Fast mina är svarta, hittade bara ingen bra bild på dom i svart.
Sen så var jag hos Linn en stund och väntade på att Staffan skulle sluta jobba, han hämtade sen upp mig vid hemmakväll så tog vi och åkte till hans mamma som nyss hade kommit hem från Prag så fick se bilder därifrån, min kamera skulle älska Prag har jag en känsla av!

Under lördagen (för tror inte vi gjorde mycket vettigt under resten av fredagen) så åkte vi med Cissi och David till Piteå och var på Vårträffen och kollade på bilar, det är nu alla ska tappa hakan och fundera om Staffan band för ögonen på mig och lurade mig att fara dit eller om jag kanske har slagit i huvudet riktigt hårt, men nej nej han frågade snällt om jag kunde tänka mig att fara dit och jag tyckte det lät som en bra idé!

En av dom vi umgicks med där hade med sin 7-åriga dotter som var sjukt cool och sa att hon ville bli raggare och stå på bilar, och tyckte att det var skitkul då folk körde fort eller spelade hög musik!

Enda minuset var väl att det blåste endel och jag frös endel men när fryser jag inte? Och att jag såg vissa som jag helst skulle slippa se för resten av mitt liv men dom höll sig långt ifrån mig och jag höll mig ifrån dom så!

Sen så latade vi oss med att fara och äta pizza då vi kom till Skellhell igen, vi hade väl ärligt inte riktigt tid med så mycket mer än så ändå! Sen blev det bio med samma folk vi såg The Fast And The Furious 5 eller som den oxå heter Fast Five, tycker faktiskt den var helt okey bra, var inte bara coola bilar utan även rätt mycket humor!

Sämst var fjortisungen som satt framför och sms:ade hela filmen så att mobilskärmen lyser upp halva biosalongen... MORR!! Tillslut sa en av oss till henne och då slutade hon, vem fan betalar 100 spänn för att sitta i en mörk lokal och sms:a?

Bäst var helt klart Staffan under alla häftiga bilscener! Hans hand kramade min hand och ben lite hårdare varje gång det var nån cool bilscen, dessutom så kan hans min liknas med en liten pojke i en gigantisk leksaksbutik!

Under söndagen så vaknade vi oxå tidigt för att följa med hans mamma och hennes pojkvän (vad fan heter det då man är vuxen på riktigt?) och kolla på en stuga, en mysig stuga var det, men skulle ha krävt väldigt mycket jobb, men var i närheten av en strand och en sommarhage bakom så på så sätt var det fint!

Sen var hon snäll och bjöd oss på fika på Stigs! Jag är som ovan vid det där med att gå och fika för vi gör nästan aldrig det i min familj!

Resten av dagen så sov vi (eller jag) åt och bara tog det lugnt!

Han som alltid ska peka på folk!

Så är det ju tur att vi ser helt normala ut oxå...

Vackert! Såndär ska jag ha, kanske inte mattsvart dock... Men då jag blir rik och har körkort då ska jag ha en såndär!

Några skumma saker som brände gummi eller vad dom nu gjorde, rykte gjorde det iallafall och det blev inte så trevligt att andas på den parkeringen efter att dom gjort så med x antal bilar....

MILKSHAKE!

Bilen vi åkte med

Lilltjejens inspiration!

Helgens *host* största bil, eller så inte! Lät mycket gjorde den då och liten var den!

Nån gammal bil som Cissi tyckte var fin
Så nu har jag kört upp massa bilder, med mobilt bredband, tog äckellång tid så nu säger jag GODNATT!