lördag 14 maj 2011

It's not enough to say that I miss you

Hans mule är ju sjukt stor egentligen!
Varför bloggar jag alltid då jag borde sova?

Aja ska upp tidigt imorgon för ska till Staffan + låta bli att köpa ett nytt par Converse, behöver jag mer än 3 par? Nog för att jag är sjukt sugen på att köpa ett till par, några som jag funderade på att köpa i Oslo men velade eftersom jag inte behövde nya skor just den sekunden har kommit hit till Skellhell och innan jag köpte mina två nya par så sa jag att jag ville ha dom som har kommit nu... aja vi ser ju hur det blir!

Iallafall så har jag jobbat hela långa veckan, inte ens varit i stallet vilket håller på att ge mig stora abstinensbesvär, speciellt efter att pussa på världens finaste Dille såklart, som jag inatt drömde om, han var helskum och försökte sparka och tryckte in mig i väggen, haha wtf?

Aja nu blir det dags att sova om inte Staffan kommer få ett rent helvete med en trött Jenna imorgon, det är tametusan inte att leka med!

Converse bildbomb, med dåliga iPhone bilder
Vita skinn - ändring: Skosnörena

Vanliga röda, inget ändrat

Raspberry Pink + Nya skosnören


Jag gillar den här bilden på nått sätt, det är som en klockren ögonblicksbild, Dille håller på att räcka ut tungan och jag ser ut som jag tänker "WTF!?"
Kanske dags att leta upp en större häst, benen är nästan för långa ju :D




Avslutar med en adrenalinkick!

Inga kommentarer: