onsdag 18 maj 2011

Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv

Så är det ju bra att man kan vara jätte seriös på bild oxå, är iallafall Staffans keps och solglasögonen borde ni väl ha sett tidigare? :D


Är trött som stryk eftersom jag för det första har förmiddagsvecka och dessutom är stressad som fan.. Eller va sägs om veckans schema? och för det andra så har jag sovit typ 4-6 timmar 3 nätter i rad, inte hållbart!

Mån-fredag: Jobb 6-14 
Lördag: Jobb 6-16:40 + Stalljour kl 7 och insläpp ehm nångång?
Söndag: Jobb 10-22 och stalljour 7 och insläpp typ 2? 

Är redan nu så trött att jag inte riktigt kan välja om jag vill sova, ska flyga i luften och slå ihjäl halva världen eller bara sitta och gråta samtidigt är jag stressad inför helgen, måste ta ledigt vissa stunder men blir ju ändå att stressa mellan.

Aja sen blir det ledigvecka och då får jag soooova, även om jag iofs har saker att göra då oxå, NÄR FAN SKA JAG SOVA?

Så till dagens fundering, Varför posar småbarn (under 18) som Playboy/Moore/FHM modeller? Snubblade in på en blogg och kollade igenom bilderna och ja visst hon hade ju kläder på sig men en pose var totalt lik en mkt känd Playboy Siluette, + högklackat och tutte..

Vilka vill hon nå ut till med dom bilderna? Eller förstår dom inte vilken målgrupp som troligast kommer gilla bilderna? Nog för man skojade väl med kompisarna nångång då man var under 18 och hade på sig väldigt urringade tröjor och fotade, men det är ju inga bilder som jag lägger upp öppet för flera miljarder människor.

Inga kommentarer: