torsdag 28 april 2011

Is this the only evidence that proves it?

Idag vaknade jag med tokigt ont i magen, och nej skulle inte tro att det beror på nå parasiter, om inte mjölkmage och riktigt ordentlig mensvärk i kombination räknas som parasiter? Jag hatar laktos! Riktigt riktigt extremt hatar det, eller så hatar jag bara min avsaknad av Laktasenzym...

Men åkte till Staffan för jag hade lovat att komma till han på förmiddagen och fota hans bil vilket jag nu i efterhand inser att vi aldrig gjorde! 

Första vi gjorde var att sticka till kvantum och hämta ut ett paket i paketet så fanns det förutom massa grejer till Staffan, typ kläder och så en liten present åt mig! Han hade hittat ett halsband med ett par rosa hörlurar med bling och tyckt att det var väldigt jag och det har han nog väldigt rätt i! Har väl minst 3 par rosa hörlurar! Och x antal rosa grejer i övrigt oxå iofs! Bild på halsbandet finns längre ner i inlägget! 

Sen såg vi Scrubs, eller jag såg Scrubs och Staffan var charmig och sov mestadels av tiden!

Sen så for jag och köpte två par skor, och skosnören, ännu mera skosnören, fast rosa den här gången! igår köpte jag rosa, vita och gröna!

Blev vita skinn Converse, från nån specialsak som skänker pengar till att minska AIDS, Tuberkulos och Malaria enligt ena skon! Och andra var helt vanliga röda Converse, man måste ju samla på sig färgerna! 
hur söt är inte min pojkvän?

2 kommentarer:

Christina sa...

Vad var priset på de vita skorna?

JeayL sa...

999 minus 20%