onsdag 27 april 2011

It's a beautiful day!

Har haft en så otroligt bra dag idag, ni vet såndär dag då inget speciellt händer men ändå känns världen så underbart vacker!

Så vad har jag gjort på senaste tiden?

Spenderade påskhelgen med Staffan mestadels, vi har varit med Poro, Sanna och massa annat folk, varit på middag hos hans mamma och jag han och Poro for ut till Burvik och lekte med en hund och kollade på solnedgången!

Så har jag resten av tiden spenderat med Chrissan som äntligen är i Skellefteå! Vilket har lett till att jag har spenderat en hel del tid på stan dom senaste två dagarna! Köpte två t-shirts idag som var mörkblå med kick-ass tryck! Orkar inte fota dom nu så bilder kommer kanske imorgon!

Ikväll så var jag hos mamma och busade med Doris, pussade på Doris och Pelle och kollade hundvalpar på blocket med mamma och blev valpsugen! Tur man stoppar sig innan man skaffar sig massor med hundar för alla är ju så otroligt fina! Nåja... NÄSTAN ALLA!

Och just ja, idag firar jag och Staffan en HEL månad! Vi pratade ihop oss om datumet, dock gick vi ut med det officiellt den 30 Mars men redan den 27 så började vi erkänna det för folk så grattis på oss!

Nu får ni iallafall några bilder på Doris som är supernöjd med sin aktiveringsboll, även om hon mestadels vill äta upp den, tror nästan hon tycker det är roligare att misshandla den än att få ut godiset och äta det, och så på söt Pelle!





Inga kommentarer: