tisdag 19 april 2011

You're a heart-attack in black hair dye

Imorgon kommer damdaramdadaaaaah Chrissan till Skellhell! Kom på inatt att igår var det en hel månad sen jag träffade henne sist, vilket iofs är väldigt kort tid i jämförelse med hur lång tid det gick sen förra gången vi träffades! Hemskheter, förr träffades vi ju varje dag och nu har vi tur om vi får träffa varann en gång i halvåret!

Det är lite jobbigt att ha ett distans(bästis)förhållande med Chrissan för jag behöver henne!

Så har vi det så trevligt så vi inte får dricka vattnet här i Skellhell för att det troligast finns någon äckelbakterie i vattnet som ger magsjuka vilket inte känns så lockande! Så idag har jag varit och köpt massa flaskvatten (som jag hatar) multivitamin och Powerade och en vanlig läsk, så vi ska väl klara oss tills imorgon iallafall!

Dessutom är Fjunis satt på att koka vatten så vi har!

Bild från i Lördags bara för att Staffan och Poro är så vansinnigt söta!

1 kommentar:

Christina sa...

Flaskvatten är för mesar, vodka is the shit om du ska dricka klara, genomskinliga vätskor.

Distansförhållande suger.
Men nästa gång vi ses sen är i juni om inte du pallarar ditt ass hit tidigare än det? Sedan så anser ju jag att du kan komme hit i början på typ augusti och sedan bara stanna.