söndag 17 april 2011

I led the revolution in my bedroom and I set all the zippers free.

Har varit helt upptagen typ hela veckan, eller ja i Fredags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde, tog det lugnt typ hela dagen fotade lite, och blev just efter 12 på natten kidnappad till Kåge av Staffan, Sandra och Robin, var hos Robin tills det började ljusna, true fact!

Sen så blev det kanske inte så mycket sömn för vi skulle vara kl 14 i stan på lördagen, och städa och fixa för sen så kom folk och så grillade vi, supergott, var uppe till sent (halv 2-2) sen har vi sovit, letat nyckel som vi inte hittade och ätit frukost och bara varit tills pappa kom och hämtade mig typ kl 1.

Direkt till Maxi där jag köpte vettiga och ovettiga saker - mat + godis och dricka.
Sen har jag sovit och ätit, mycket vettiga grejer, eller hur det nu var, om ca 1 timme så ska jag fara och jobba natt.
närmaste vettiga bild jag tog i fredags.. 

Inga kommentarer: