torsdag 21 april 2011

Crash and burn young and loaded

Som ni kanske ser så har min blogg idag ändrat utseende, huvudvärk + sovit massor så jag är pigg för tillfället fick mig att ta mig i kragen och ändra!

Så har bloggen även bytt namn från Romanticide som inte kändes allt för aktuellt till Young and loaded som är lånat från My Chemical Romance låt Na Na Na, vilket kanske är lite mer jag just nu, förhoppningsvis!

Så blev det väldigt rosa oxå, vore inte jag om det inte var någonting rosa, eller?

Iallafall säg gärna vad ni tycker om det, min blogg ändrar ju utseende lite nu och då så nu kommer den väl se ut så här tills jag är sjukt less och ändrar igen

Min blogg som andra sökresultat, Sorry MCR men eran blogg kom iallafall på min dator på tredje plats! Och så längst ner är det Chrissans blogg 

Nu ska jag fortsätta ha ont i huvudet, eller det är rätt lugnt då jag ligger ner eller sitter eller låter bli fysisk ansträngning därför är jag hemma från jobbet för andra natten i rad, var på hemmakväll och lämnade igen filmer och ville bara lägga mig ner och dö då jag kom hem, vilket jag nära på gjorde, nu blir det sömn, nån bra film eller vänta på att Staffan kommer hem från jobbet och är social fast vi är äckligt långt ifrån varann, typ sådär 2 mil... mutter mutter mutter mutter...

Åh just ja nu i skrivandets stund så är Chrissan troligast inom Skellefeå kommun och det betyder taramdamdaraaa att jag snart får träffa henne!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant information