tisdag 12 april 2011

Put music in my ears so I can break through.

Sitter hemma hos Staffan och väntar på att han ska sluta jobba så han kan komma hem så jag kan låsa upp åt han och sen sova känner mig lite lagomt trött sådär men har nyckeln så somnar jag och inte vaknar då Staffan kommer hem så får han sova ute i en snödriva eller någonting!

Idag har jag roat mig med så mycket som att slappa framför tv och dator, sen for jag ut på stan och gjorde årets hittills bästa fynd, gick in på Expert för att slösa lite tid och hittade i en låda paket med 5 olika filter till kameran för 399 (ordinariepris 1200 nått) inte för jag hade tänkt köpa något filter just nu, men jag kände mig som tvungen då det låg där mitt framför mig och dessutom till så bra pris! Är ju inget större inköp och nångång ska man säkert behöva det!

Ja min kamera kräver att få nya grejer lite då och då! Jag lovar, den kräver grejerna som en 2 åring i en leksaksaffär, det är inte jag som är prylnörd och har lite "vill ha" behov på kameragrejer!

Sen så kom Jenny in till stan så gick vi på Max och åt ett Minimål var, var gott som vanligt sen for vi på Hemmakväll för jag kände ett behov av att hyra film, på något sätt ska jag ju hålla mig vaken tills typ klockan 1!

I övrigt, det är SKITLÄSKIGT att bo i lägenhet om man är van att bo ute i skogen i en villa, hoppar till varje gång någon av grannarna är ute i trapphuset!

Jag och Linn A fotade igår Linn's hund Sally

Kylskåpspoesi, Kärlek är vi två, står just nu på Staffans kylskåp
Jenna kärlekar Staffan
Filtren!

Snabbt test av Stjärnfiltret (med fel iställningar och fel objektiv)
Random oj råkade ta kort bild med Röda filtret, kändes lite drogat... inte för jag vet hur det känns att vara drogad, men!

1 kommentar:

Christina sa...

Kärlek till första meningen <3

Vad trevligt med nya filter ^^ Vill prova när jag kommer upp ;)

Bilden på hunden blev underbar :) Den ser lite små evil ut :D

Använd stativet när du ska använda stjärnfiltret för att få bättre resultat :) Det inbyggda som finns på min kameran fungerar fin fint :)