torsdag 7 april 2011

Harder, Better, Faster, Stronger!

Tänkte bara snabb blogga innan jag ska sova!

Börjar med att säga att jag saknar Staffan, faktiskt massor!

Idag har jag jobba, använt liniment kinesiskt starkt fanskap, tagit på mig stallkläder och farit dit, hade hoppning idag, vi hade nån övning med olika många galoppsprång, typ kombination.

Då vi värmde upp så kollade typ Dille på allt, allt va skitläskigt, han brukar ju inte bry sig i vanliga fall, vete tusan vad som gått fel i hans huvud idag! Sen så blev han tokpigg och bromsen slutade funka, alltid lika kul då det händer i galopp, sen hoppade vi övningen och då skärpte han till sig!

Då det blev fel så var det helt klart mitt fel, kan vara så vänlig att bjuda på video på våran failrunda som Linn L var så vänlig att filma, vi kommer in i fel galopp, jag fastnar i att tänka på hur fel det blev på första istället för att bara rida på framåt, och så drev jag och bara släppte han till sista så då blev det ju trångt och då rev han, Sorry lilleman!

Så glada!






Inga kommentarer: