torsdag 17 mars 2011

It's time to do it now and do it loud, killjoys, Make some noise!

Sista kvällen i Oslo nu, flyget går 11:00 från Oslo (om det inte blir förseningar eller liknande) hoppas flygresorna går bra imorgon och att jag inte går vilse på någon av flygplatserna, men tror jag har lite koll iallafall, hoppas jag! Annars har jag Arlanda Appen på mobilen!

Idag har vi varit på stan, skrivit ut foton på våran tid ihop (alla 4,5 åren) mestadels blev det väl kanske bilder från nu, men iallafall..

Lunch/Middag blev på Hard Rock Café, var riktigt riktigt gott! Dyrt men klart värt det! Åt någon typ av hamburgare!

Sen så var vi en stund på Bodymap och dreglade lite, såg en 30 Seconds To Mars tröja men eftersom jag i förrgår köpte en huvtröja, och igår på spelningen köpte en T-shirt och en Huvtröja (kunde inte välja vilken jag ville ha) så kändes det lite overkill att köpa ÄNNU en huvtröja, även om jag måste medge att den var riktigt riktigt fin!

Men jag SKA ju tillbaks till Oslo så snart jag kan för jag trivdes riktigt fint här och då lär det ju bli ännu mer shopping!

Så for vi och var en stund inne på Outland, jag såg på då Chrissan och några andra spelade, men jag är ju inte mycket för spel överhuvudtaget så jag satt bara och kollade på och såg troligast rätt uttråkad ut!

Iallafall sen så åkte vi hem, och började klippa och klistra ihop fotoalbum med bilderna, några sidor är fortfarande tomma men det är ju inte över än och vi kommer förhoppningsvis fylla upp dom sidorna och väldigt väldigt många fler album!

Vill egentligen inte hem, men har ju bokade biljetter + att jag ska gå kurs i helgen och sen så ska jag ju till stallet på måndag och börjar dessutom jobba! Stallet är väl nästan det enda som saknas!




Bjuder på några till bilder från MCR har inte lagt in dagens bilder på datorn än!

2 kommentarer:

Christina sa...

du ska hit vääldigt snart. Men först jobb ;) och lägenhet. och ett ett rosa badrum ;)

Anonym sa...

så du ska till norge igen? :) men du får inte flytta dit :(