tisdag 22 mars 2011

I'm the only friend who will make you cry

Kom på att jag kanske ska ta och blogga igen!

Har haft tokigt mycket för mig, känns det som, har knappt ens landat, i Fredags så kom jag ju hem från Oslo, saknar min Chrissan otroligt mycket, Skellefteå är långt ifrån lika kul som Oslo, längtar efter att eventuellt fara dit på sommaren, gissar på att det kommer vara otroligt fint!

Flygningen hem gick riktigt bra, höll på att gå vilse på Arlanda dock och sen så var det tekniskt fel på planet en liten liten stund men hem kom jag!

Sen så har det varit ULK:kurs i helgen, var på Medlefors, god mat såklart även om min mage som vanligt är helt förstörd, jag tror inte att min Oslovistelse var så bra för min mage massor med onyttigheter!

Sen så ha jag varit hos Staffan och bl.a. spelat Tekken 3, NOSTALGI!! Han bjöd mig på supergod middag i Söndags bestående av: Kyckling Buffalo vingar, pommes, bearnaisesås och vitlöksbröd! Massor med pluspoäng på Staffan för det!

Jobbade inatt och tappade typ rösten, lite lagomft kul sådär, kanske är förkylningen som jag BORDE ha fått efter MCR som spökar? Eller så är det bara luften på jobbet för nu är jag mycket mindre förkyld!

Aja nu ska jag bara chilla och sen fara och jobba!

Sista hela dagen i Oslo city... I FUCKING MISS YOOOU!!

1 kommentar:

Christina sa...

Oslo är alldeles underbart om sommaren :D klart du ska hit då och häng i alla uteserveringarna :D maten ifrån HRC sätter verkligen fart på magen xD

Saknar dig superduper mycket :O

Btw så har vi nästan ingen snö kvar nu. det mesta är borta :O