torsdag 17 mars 2011

My Chemical Romance!

My Chemical Romance var faktiskt grymma live! Typ bättre än jag trodde och Gerard Way var hur nu det gick till snyggare på riktigt än på bild/video! Lät typ mer eller mindre som på skiva och det var riktigt trevligt!

Sen kan vi ju alltid diskutera Gerard Ways byxor oxå, tror inte jag sett en kille i så tighta byxor, nångång, vore väl kanske om Grunko hade råkat dra på sig mina byxor då vi hängde ihop för det var TIGHT! (Så tight att inte mycket lämnades till fantasin)

Iallafall så var dom bra, även om jag inte hade lyssnat in mig sådär jätte bra på alla låtar så var det sjukt kul, om man bortser från köandet som jag tror förfrös mina tår! Skojar verkligen inte om jag säger att kön var flera 100 meter lång! Sen stod vi kanske mindre än 20 meter från Scenen då dom spelade så kötiden kanske faktiskt var väldigt värd!

Orkar inte skriva nått mer för är sjukt trött, har äntligen slutat hålla på att törsta ihjäl efter spelningen, var ju varmt som fan som vanligt! Köpte dock 2 tröjor, en huvtröja och en t-shirt kanske kommer bilder på dom sen!

Den korta kön, och då stod vi i slutändan inte ens längst bak utan ändå ganska långt fram!






Foto: Jennifer Bjursell/ Jeayl.blogspot.com (jag)
Får INTE sparas, kopieras eller på annat sätt användas!
(Chrissan/Jinxedchrissie.blogspot.com är tillåten att använda bilderna!)