måndag 14 mars 2011

Oslo bildbomb!

Hittills har vi varit i en park med massa nakna stenfigurer, och jag höll på att halka ihjäl mig typ hela tiden och Chrissan hade skitkul åt mig! För det va snö och slask överallt speciellt i några trappor, hon tog t.o.m kort på mig då jag och mina älskade rosa Converse kämpade oss fram!

Sen då vi skulle gå tillbaka så gick vi ner för en annan trapp och där var det inge snö alls! FAIL! Så jag hade alltså kämpat mig fram utan anledning egentligen!

Sen gick vi till Slottet, men jag var mer intresserad av den stora fina häststatyn som stod utanför, är man hästnörd så är man! Så vi tog lite random turist bilder där!

Så blev det att besöka lite butiker, bl.a. på Pockyjakt = Outland och en butik som säljer Japanska saker, vi hittade dock inte den Pocky jag helst ville ha men tog vanlig Choklad och massa annat japanskt gulligt godis, sen blev det Bodymap innan vi for hem igen! Riktigt mysigt och är lite lagomt trött i benen eftersom vi var ute i flera timmar!

Nu har vi ätit middag bestående av Kyckling sallad, trevligt trevligt!
Slottet
Vi är så heta på spegelbilder!
Glad Chrissan!!! :D
Turist Chrissan!!
Massa nakna statyer
Vet inte alls vad dom gör!
Vet inte riktigt vad det där är!
OSLO!!!
Häststatyn!!
Chrissan med hennes Japanska Godis
Mitt Japanska godis!
Chrissan <3
YUUUMMIII
Pocky <3
Så ootroligt söta!

Inga kommentarer: