måndag 14 mars 2011

Nooorge!!

Igår så var vi till Botanisk hage och på Museum, hittade min storebrors kompis i form av ett stort T-rex Skelett, jag var liten i jämförelse! Blev massor med foton därifrån, någon som är förvånad? Har hittills "bara" tagit 500 nått foton, hur ska det här sluta?

Så for vi även och fikade, gott var det! Det är lite förvirrande då man inte riktigt förstår vad folk säger alla gånger men jag ska nog överleva, går det åt helvete så gnäller jag på Chrissan om översättning!!

Sen så tog vi det lugnt, såg Resident Evil Afterlife och chillade, var onyttiga och sjöng Singstar, nice!

Och vore det inte för att det står ett datum på flygbiljetten tillbaka så hade jag stannat här länge!

lite väl varmt att gå runt där i lång dunjacka!
T-Rex, inte liten alls!
Nån random dinosaur! 
Närmaste hästkontakt jag fått hittills, jag stod och klappade på dom en stund! 
VÅÅÅÅR!!!
Såg sjukt gott ut, men jag kunde ju som inte dricka det så jag fick dricka en skum Norsk läsk som smakade som Trocadero fast typ godare istället!!
Smakade faktiskt ett litet hörn, och dog då inte av det!
Mitt fika, en ost och skinkmacka, fast tog bort osten och ett Wienerbröd!
Chrissan med grädde på läppen!

Inga kommentarer: