tisdag 15 mars 2011

Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?

Idag har vi färgat Chrissans hår och sett Resident Evil 2, sen for vi förbi hennes jobb och hälsade på, gode stort dagis det där! Sen åkte vi på en liten shoppingrunda, hittade en riktigt trevlig tröja som fick följa med mig hem! Så söt är den och dessutom har den tumhål i muddarna, så otroligt mysigt!

Sen gick vi upp mot Akershusfästing, innan vi var framme så gick vi förbi polisens stall och kliade på en polishäst, hästkontakt!! SÅ underbart!

Sen så gick vi uppåt låångt uppåt, halkade runt och snubblade oss fram, satt och myste i solen och var inne på en blå toa och tog bilder, tydligen var toan blå för att knarkarna inte ska kunna gå dit och injicera, blåa ljuset gjorde så att det blev svårare att se blodådrorna, fast... va ju vanligt ljus på toan så förstår inte riktigt hur det var tänkt!

Sen gick vi förbi hamnen, förbi några skatekillar och åkte sen hemåt, för en liten paus på Rimi där vi köpte godis i mängder som vi komiskt nog inte ens har rört! Hur tänkte vi där?

Sen så köpte vi hem pizza från Peppes Pizza, jag slängde typ i mig maten i en farlig fart, så nu har jag haft lagomt ont i magen i några timmar!

Imorgon blir det My Chemical Romance!

Pocky och annat japanskt godis
Mina nya solglasögon
en skola, kolla pentagramet i fönstret! Skolan ligger dessutom mitt emot en kyrka. 
Screw Skellefteå, jag har redan hunnit fota en Tussilago här, kommer väl upp om en månad i Skellefteå kanske?
En glad Chrissan framför kommande Max (öppnar i Maj)
Min vän polishästen

sjukt söt var han!
någon staty på nån polishäst, vet inte varför just den fick en staty dock!
Vy över vatten
Chrissan som tog turist bild på mig
Häftigt fönster
Samma hus
Chrissan (och jag) myste i solen
och drack Urge
Och vilade våra Converseklädda fötter
Igårkväll så var vi och shoppade! Bilden är tagen kanske kvart i 10 på kvällen, vet ej exakt tid och vi hade just gått från Oslo City som stänger 22:00 på kvällen!
Sen gick vi på krogen en gata ner.
På toan på Akershusfästning. Vi var lite roade över det blå ljuset
Väldigt roade var vi!

1 kommentar:

Christina sa...

åh vi hinner ju med massvis av spännande saker :D