måndag 14 februari 2011

Kiss me beneath the milky twilight

Har ju inte blivit så mycket bloggande i helgen, kan dock bero på att jag torsdag - fredag roade mig med det här!



Alltså My So-Called Life, såg hela serien på ca 1 dygn, om man bortser från att jag faktiskt såg första avsnittet några dagar tidigare, och det är beroendeframkallande! Men om någon vill se en trevlig ungdomsserie så se den! Synd bara att dom la ner serien efter bara en säsong, och nu går det ju som inte att börja om med den igen! Inte med samma skådespelare iallafall!

Sen tidigt tidigt på lördagmorgon så åkte jag till Umeå, han t.o.m se soluppgången medans vi åkte, inte illa! Har varit där på Ungdomsledar kurs (ULK) har lärt mig lite grann, och odlat nya blåmärken, springa runt folk så snabbt det går i en cirkel på snö och lite is i Converse funkade dåligt!

Åkte från Umeå 15:20, sen dess har jag inte gjort särskilt mycket sovit lite, sett film och nu nöter jag VH1 bara för att jag kan! Däremot så tror jag Grammy Awards får bli inspelat, för känns lite väl tungt att vara vaken till klockan 5-6 inatt!

Inga kommentarer: