tisdag 15 februari 2011

Dag 24: Mitt favoritprogram och varför.


Bloggade inte igår för jag var så sjukt trött då jag kom hem från stallet så jag ordagrant däckade just efter 9, så jag sov kanske 12 timmar inatt!

Men, favoritprogram var det ja...

Jag ser mycket sällan på tv, har 3 serier som jag faktiskt följer! Cougar Town och Gossip Girl som jag ser på 5:an varje söndag och så Ponnyakuten som jag följer på SVTplay.

Så dom borde väl räknas som mina favoritprogram gissar jag på!

Annars så Världscupssändningarna är ju faktiskt riktigt riktigt roliga att se på, längtar till finalen! Det är ett måste att se, förra året så led jag mig genom finalen och var riktigt riktigt tokigt förkyld, satt hos Grunko med täcke, knarkade värktabletter, nässpray och snörvlade och riktigt kämpade för att hålla ögonen öppna!

Iofs, så enda program som jag nött från första avsnitt till sista på kort tid är My so-called life, men det har ju inte gått på TV på några år så det räknas väl inte? Men bra är det iallafall :D


Inga kommentarer: