tisdag 15 februari 2011

You don't give a damn what they all say right?

Har haft en väldigt ehm skum dag!

Först och främst så sov jag 12 mycket sköna timmar inatt! Hade helskumma drömmar som vanligt! Men det var rätt trevligt ändå!

Sen så tog jag det lugnt, så skrev min vän Robert från Australien till mig på chatten på fb och skickade en youtube video åt mig med ett fint Alla hjärtans dag meddelande åt mig, lite småsött sådär, han sa att han hade lovat för att vi för någon vecka sen pratade om då vi började prata med varann för massor med år sen och ingen av oss hade någon "valentine date" så då var vi varandras och han fick en bild där jag skrivit "Happy valentine Robbie" och då var han ju tvungen att ge något tillbaks så då fick jag alltså en video!



Sen så tog jag det lugnt, jag och pappa var och kollade efter täckbyxor och så men ingen av oss hittade nått, åt middag, och sen så höll jag på att somna och mamma hade sagt att jag hade post hos henne bl.a. mitt paket från Discshop med The Resident Evil Quadrilogy och hela My so-called life serien, vilket iofs inte är så mycket för det tyvärr bara kom en säsong!

Så då jag sitter där och pratar med mamma så huxflux så knackar det på dörren och tjejen i dörren frågar efter mig och räcker fram ett paket från en blomaffär och då jag öppnar så är det en bukett med blommor, blev typ chockad, har aldrig någonsin fått blommor förut! På kortet stod det "Can you read my mind"

Ni får nöja er med en iPhone bild, blommorna är kvar hos mamma för -24 och blommor är enligt mamma ingen bra kombination! 

Inga kommentarer: