måndag 10 januari 2011

We are the youth of the nation

Hade egentligen skrivit något långt invecklat om vad jag hade gjort i helgen vilket är ingenting men sen råkade jag faila och ta bort allt!

Så därför måste jag berätta om mitt superfail i fredags, om jag inte redan har gjort det? Iallafall så råkade Kaviartuben på något sätt ramla ner från en hylla i kylskåpet och så for hörnet och stack hål på en ölburk så det började spruta öl! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, för det var jäkligt snyggt gjort ändå!

Idag/igår så såg jag Secretariat, en galoppfilm om en känd galoppör som levde, förr i tiden! Kommer inte ihåg exakta år och orkar inte googla! Men filmen var helt okey, det är ju en galoppfilm så jag är ju faktiskt lite partisk då jag ville bli jockey då jag var liten! Eller liten? Jag skulle inte säga nej till det nu heller men då råkade jag bli lite för lång och lite för tung, inte mycket för tung dock så det sket sig litegrann! Men om någon har någon krympningsmaskin hemma så hör av er!

Sen under kvällen så såg jag Wedding Daze, hade sett den förr men funkar som söndagsfilm, såndär film som man inte lägger ner så mycket energi på, den bara existerar, och roar en för en stund!

Men nu ska jag göra det jag är bäst på och lägga upp en riktig bildbomb, som vanligt med bilder under veckan som har varit!

Åt Rhodos Chips, och nej jag vet att dom inte görs på Rhodos och dom är inte kvar sen jag var där, men jag sammankopplar dom med Rhodosresan eftersom jag var så grymt saltsugen hela resan att jag tryckte typ två såna påsar på en vecka! Men gott var det!
Hade även nått psyke och ville dricka lite ovanligare drickor så det blev Dr Pepper och Vimto som fick följa med mig hem i tisdags! 

Jag och Alisa (Tekken karaktär) gjorde Hattrick! Syns dock dåligt, tror inte det är tänkt att man ska fota på tvn!

Nötte Xbox, och lärde mig att synka kontrollen och byta batteri i den! APPLÅDER!!

Läste Nemi!

Julia och Amanda visade trick!

Och åt morötter!

Och gjorde lite fler trick!

Jag hittade glitterspray och sen glittrade vi alla, och det gör hela mitt rum oxå!

iPhonen fick ha sin hemmaklädsel som är rosa!

Innan jag öbrjade blogga så visade min mobil det där.. Jag tror den försöker säga mig nått, typ att jag ska sova!
Annichen färgade mitt hår! Sorry Annic om bilden är ful, det är ändå jag som skämmer ut mig mest på den!

Dillis med sitt inte allt för diskreta täcke!

Hårt arbetande?

Sorry Julia! Vi alla tre plumsade runt i snön!

2 kommentarer:

sara sa...

sv: Ja visst var hon allt lite tjusig i rosa :D

Sandra sa...

Sv: Okej, ja det gör hon verkligen!:)