torsdag 13 januari 2011

Remember when you were a madman thought you was Batman

Jag har aldrig i hela mitt liv direkt samlat på något, men mitt fotoberoende har fått mig att börja samla på något! Läskburkar! Och dom vanligaste får det inte vara, än så länge.. dom kanske kommer med tiden? Har just nu

Coca-Cola Cherry
Coca-Cola Vanilla
Dr Pepper (x2)
Vimto
Sunkist

Kommer garanterat bli mer, men är som roande att bygga torn, och ställa upp dom på olika sätt och fota! Och för att inte tala om att dricka upp innehållet!




Har dock inte direkt hunnit anstränga mig på att få till bra bilder... Det kommer!

I övrigt så har jag börjat gilla Dr Pepper typ, iallafall på burk, jag tror jag har blivit konstig, speciellt då jag första gången jag drack det på burk fick placeboeffekt för det smakade mandelmassa och jag är allergisk för mandel (+ allt annat som kan gå under kategorin nötallergi)

1 kommentar:

Sofia sa...

sv: Men eller hur! Så sjuuukt snygge grejor..!

Förresten, en burk du borde försöka få tag i är Mirinda, skitsnygg iaf på flaska;) Och galet god! Dock hittade jag den i Tjeckien, men man vet ju aldrig..(A)