onsdag 19 januari 2011

On a mountain he sits, not of gold but of shit

Har nu kommit hem från Malin igen!

Jag, Malin, Gustav och Sanny åkte dit igår mitt på dagen och var väl framme vid klockan 4 då vi lagade mat, så kom Giti och sen så åt vi, pratade och umgicks till Sanny och Gustav va tvungen att åka hem, sen såg vi som var kvar American Pie: Naked Mile, eller som jag råkade skriva i ett sms Naked Mike!

Sen så satt jag och Malin och pratade till klockan sent! Stackars Malin som skulle upp och jobba en timme klockan tidigt, sen så ha vi mestadels pratat, sett film, gått på promenad och umgåtts! Och druckit Root Beer, det smakar Jenka, alltså tuggummi, kändes väldigt skumt att dricka nått som smakar Jenka men det funkade i väldigt liten mängd!

Så åkte jag hem med bussen klockan 5, sov typ stor del av vägen och sen var bussen tidigt i stan så hann springa till Max och köpa ett miniskrov innan Mamma och Bosse kom och hämtade upp mig.

Så nu är jag hemma och vete tusan vad jag ska hitta på!


Det är numera vetenskapligt bevisat att Dr Pepper är godare på burk än på flaska!

1 kommentar:

Christina sa...

Root Beer är ju verkligen jättefel för hjärnan :O man tror att man ska tugga tuggummi så kommer det i flytande smak som man ska svälja direkt? Nej usch och fy.