tisdag 18 januari 2011

You're too fucking... BLONDE!

Inte bloggat på ett tag har mestadels bara varit hemma och tagit det lugnt, i söndags roade jag mig med att se två filmer.

The back-up plan:
Helt okey, lite söt sådär men kanske ingen film som hamnar på ens lista över favoritfilmer!

Fight Club:
Hade minne av att den var bra, men hade inte sett den sen jag var liten och smaken har ju ändrats lite genom åren, men nej minnet stämde, tyckte t.o.m att den var ÄNNU bättre än vad jag minns den! Lite äcklig, lite skum, lite humor sådär! Men för dom som inte har sett den så rekommenderar jag den!

Sen igår så var jag i stallet och var stallvärdinna, eller jag var där och presenterade mig för dom grupper jag skulle ha lite kort sådär..

Och idag väntar AF, sen Hemmakväll och lämna in lite filmer och så sen bär det av till Arvidsjaur med Malin ser det ut som, det blir nog trevligt! Det är alltid trevligt att vara med Malin, och ja Chrissan jag ska krama Malin MASSOR från dig!

1 kommentar:

Christina sa...

Och pussa lite på hon för det heterosexuella skull ;) (påminn henne om bastun!!!)