torsdag 27 januari 2011

Dag 6: Typ av killar jag faller för

Tror killarna jag har varit tillsammans med eller varit intresserad av har varit väldigt olika, kanske både utseendemässigt och personlighet. 

Men finns endel grejer som jag faller lite extra för, killarna behöver inte vara supermodell snygga men får gärna ha lite charmigt utseende, pluspoäng på Gröna ögon, rufsigt hår och charmigt leende. (Yes, Grunko använde sig av det väldigt mycket, hans glugg leende var lite för charmigt ibland) Även halvlångt hår går hem och mörkt! Allt från mörkt blond - svart. 

Fast om jag tänker på det så har jag haft endel blåögda killar.. Men ögonen är viktiga på ett eller annat sätt oftast det som sagt hår, ögon och leende jag faller för. 

Däremot väldigt långt hår eller snaggat är NEJ!! Detsamma med massor med skägg, är inget större fan av skägg eller allt för mycket hår någonstans överhuvudtaget! 

Längd så trivs jag bra då dom är mellan 175-185, då slipper jag känna mig gigantiskt lång eller minimal! 

Personlighet så underlättar det om dom klarar av att bjuda på sig själva, skoja med mig, andra och med sig själva, vara lite busbarnsliga ibland, annars blir jag uttråkad och en uttråkad Jenna vill ingen vara med om! Någorlunda utåtriktad är en klar fördel. Sen så behöver dom inte vara hästintresserade, trots att jag trivs med att vara i stallet men det är väl mer eller mindre ett måste att killen kan acceptera att det är en del av mitt liv.

Sen så, ska man bara gå på utseende och utse vem som är en av världens snyggaste killar så blir det i dagsläget troligast Jared Leto, även om han är blåögd! Dock inte då han gick upp massor med kilon för en filmroll eller då han hade långt hår och massa skägg!


Eh, ja... jag fick beslutsångest! 

Inga kommentarer: