onsdag 26 januari 2011

Dag 5: Någonting jag vill ha mest av allt just nu.

Väldigt svårt att svara på!

En egen fin lägenhet som jag får inreda precis hur jag vill med vilka tavlor jag vill o.s.v!
Så hade ju ett körkort + bil suttit riktigt bra oxå! Och massor med pengar så man hade råd att köra och leva!
Annars om man hade massvis med pengar så kanske man skulle nöja sig med en fin villa eller en gård?

En egen häst, ligger väl alltid på min lista över saker som jag vill ha? Men vill oxå träna, busa i skogen, mysa, köpa fina grejer, tävla o.s.v. vilket man ju inte kan göra utan egen häst!

Finns massor med fotogrejer jag vill ha oxå, någon som är förvånad? t.ex. Macroobjektiv, Vidvinkel, Telezoom och så ska ju alla vara ljusstarka och skarpa! Bra skit helt enkelt! Såntdär som man nästan behöver vara miljonär för att ha råd att köpa!

En stor extern skärm till Mr Mac skulle sitta riktigt fint iallafall då man pysslar med foton, och Photoshop, måste bara lära mig hur man ska använda det!

Och en VIT Dobermann!! (Skratta inte åt mig, det existerar faktiskt!)

Så en lång resa utomlands till värmen, börjar känna mig blek och kall!

Så vad jag vill ha mest av allt är egentligen: 
Obegränsat med pengar!


1 kommentar:

sara sa...

sv: Ja jag gillar "ordspråket" =)