tisdag 25 januari 2011

Dag 4: Mina mål/drömmar/önskningar

Har väldigt många drömmar, men ska försöka att inte ta alla och inte dom konstigaste och observera att jag har hela livet att uppfylla dom!

Mål:
Hoppa 1.30, helst tävla det eller högre!
Starta fälttävlan
Bli bättre fotograf - så bra att jag kan få Fotopass på konserter.

Drömmar:
Bo i USA, typ Los Angeles i minst 6 månader bl.a. för att se hur det är där för man har ju så mycke fördomar om "dumma amerikaner" och dessutom: Storstad och värme, låter inte det lite jag?

Ha ett jobb som jag trivs med och som förhoppningsvis ger mig fin fin lön så att man kan köpa det man vill ha! Resa till dom ställerna jag vill åka till..

Så en önskning är väl kanske att vara äckligt rik, ha en gård utanför Los Angeles och fara runt som pressfotograf!

Skämt åsido, kanske testa Anna Anka taktiken?

Inga kommentarer: