torsdag 27 januari 2011

No matter how many breaths that you took you still couldn't breathe

Ska göra första riktiga blogginlägget på flera dagar!

Safari hade lite psyke och ville inte vara inne på min blogg, vilket jag tyckte var riktigt elakt gjort, varje gång jag gick in på den så stängdes Safari ner HELT skumt! Chrissans blogg funkade bra dock helskumt!

Så vad har jag gjort i veckan? I måndags minns så hade jag ont i magen iallafall, stannade hemma från stallet eftersom jag inte ville smitta någon, det gick över hyfsat bra så i tisdags åkte jag in till stan och gick på hemmakväll och hyrde 3 filmer: Mr Nobody, The Bounty Hunter och Step Up 3.

Har bara sett Mr Nobody än så länge, och jag hade rätt höga förväntningar på den eftersom den jämfördes med Eternal Sunshine Of The Spotless Mind på baksidan och det är en av mina favoritfilmer och ja, det är inte helt otroligt att Mr Nobody kommer hem till mig på DVD för jag kommer vilja se den fler gånger!

Även massa godis och Dr Pepper följde med hem, och kanske därför är min mage skitkass nu, vaknade klockan 8 i morse med tokigt jävla ont i magen, kunde knappt stå, sitta, gå eller ligga utan att det typ vreds om i magen, så blev inget stall idag heller! Depression!! Har även haft små febertoppar senaste dagarna som oftast kommit på kvällen..


You say you wrong, you wrong, I'm right, I'm right, you're wrong, we fight
Ok, I'm running from the light, running from the day to night
Oh, the quiet silence defines our misery
The riot inside keeps trying to visit me
No matter how we try, it's too much history
Too many bad notes playing in our symphony
So let it breathe, let it fly, let it go
Let it fall, let it crash, burn slow

 Hurricane 2.0 - 30 Seconds To Mars Ft Kanye West


1 kommentar:

Sofie sa...

SV: hahah okej ;)