onsdag 8 december 2010

There was more of them than us

Nu är jag hemma igen och är toktrött, blev lite väl sent igår och sen för tidigt idag! Grunko skulle ju upp till skolan och jag måste ju vara i stallet kl halv 4 så tog bussen med han till stan och sen hem, för annars hade det blivit sjukt problem med nycklar och så om han skulle gå skola länge så då tog jag och for hem!

Var dock lite panik, för hade bara några minuter på mig att vakna, klä på mig, packa ihop alla grejer och gå ut till bussen.
Varför blir det alltid MER grejer då jag är hos Grunko och inte tvärtom mindre? Brukar ju alltid ta med dom viktiga sakerna typ dator, mobil och kameran, och sen så var jag ju och shoppade och nu ser det ut som en tornado har dragit fram i min säng för det är massor med påsar och väskor i den!

I övrigt så ångrar jag att jag inte tog med kameran då jag var på "jag är på dåligt humör"-promenad igår ikväll, träden blev så otroligt fina i lampskenet, riktigt sådär frostigt silverfärgade! Underbart! Men nu i efterhand så kom jag på att jag kunde ju ha testat kameran som är på mobilen, inte för det är samma sak som att fota med en systemkamera!

Å Chrissan jag tvingar dig att köpa mobilen som du länkade i förra inlägget!

Inga kommentarer: