torsdag 9 december 2010

Hope you had the time of your life

Dagen började riktigt dåligt med först egentligen helt onödigt tjafs, som vanligt! Att vi aldrig lyckas lära oss att låta bli det?

Sen städade jag lite, men blev inte så mycket, typ plockade ner disken och så fast nu ser jag att jag missade endel..

Sen så fick jag ett samtal som kanske inte var det roligaste heller, sen så skulle jag göra middag så var Pyttipanna påsen trasig så massor for ut på golvet och bänken.. riktig skitdag som sagt + att jag hade huvudvärk!

Fast se for jag till stallet och såklart så kändes dagen mycket bättre då jag var där, hade hoppning med Dille, söthästen! Först kändes han lite smålat på uppvärmningen, eller inte sådär tokseg men lyssnade inte riktigt framåt helt 100, sen så tog jag ett spö men då blev han lite FÖR pigg! Hoppningen gick iallafall helt okey, problemet är väl att jag alltid rider lite för fort och okontrollerat mot hindren, vet att jag måste träna på det!



Rivning men lika glad är han ändå!






Foto: Linn Lundström

Inga kommentarer: