söndag 12 december 2010

Can we pretend to leave and then we'll meet again when both our cars collide?

Ska egentligen sova har haft en rätt dryg dag men skönt att ha något att göra iallafall!

Sen blev kvällen sjukt mycket bättre! Har spenderat några timmar med att prata med Chrissan genom Skype, världens bästa! Hade sjukt mycket huvudvärk men det glömde jag mitt under samtalet!

Träffar henne senast i Mars för då ska jag till Oslo och se My Chemical Romance! Ett av dom banden som har följt jag och Chrissan från början av våran vänskap, ska bli helt underbart att få träffa henne igen och vi ska prata, fnittra, skräna och dregla ikapp som alltid!


She
May be the reason i survive
The why and wherefore i'm alive
The one i'll care for through the rough and ready years
Me i'll take her laughter and her tears
And make them all my souvenirs
For where she goes i've got to be
The meaning of my life is
SHE

Foto: Christina Pettersson?

2 kommentarer:

Christina sa...

Åh mitt hjärtegull <3 det ska bli så underbart att bara få ha dig här :D kommer mest troligen ta ledigt från jobbet den veckan du är här, om du inte stannar längre än en vecka? Det ska bli mysigt att bara få umgås oss två :D

Åh, du glömde gråta. Jag kommer mest troligen gråta som en bebis på konserten. Och innan. Och efter. Vad sägs om att stalka dem utanför deras hotell eller ta in på samma hotell om så bara för natten ;)?

Emelie sa...

*sv* Tack! :)
Rött hår är supersnyggt!