måndag 6 december 2010

Your time will come

Skulle fira ledig veckan med att fara på stan och köpa julklappar, so far so good! Problemet var att det bara blev "julklappar" till mig själv!


  • Tekken 6 till Xbox 360
  • Everest jacka
  • Iphone 4
  • Skyddsskal och displayskydd till Iphone 4
Blev kanske lite dyrare shoppingrunda än tänkt! Men jackan behövde jag och det har tagit grymt lång tid för mig att hitta en vinterjacka som jag gillar för det är så mycket som spelar in t.ex. utseende, värme, längd, färg o.s.v. 

Det är inte lätt att vara väldigt frusen av sig!

spelet nötte jag som fan då jag var liten, men då var det iofs Tekken 3 och jag och Grunko har suttit och spelat större delen av eftermiddagen! 

Telefonen har jag ju velat ha länge, och har inte hittat någon annan telefon som tilltalar mig lika mycket, har kollat på HTC men njae, det kändes inte riktigt rätt helt enkelt så 

1 kommentar:

Christina sa...

Åh Tekken 3 :) Var det bara jag som har en liten crush på Jin :3?

Men erkänn att den här mobilen är lite kawaii :D http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/CC_ViewProductImage-Popup?ProductSKU=NOKC3PINKS den är stor som ett as, men det gör inget. för det är väl det man har handväskan till?