lördag 13 november 2010

These words are my heart and soul

Nu är jag sådär vansinnigt värdelös på att komma ihåg att blogga, inte för jag vet om det är någon som deppar ihjäl er för det, isåfall får ni voffa på mig så jag skärper mig!

Så vad har hänt? Har ju haft ledigvecka som har bestått av 4 små rätter, godis, chips och annat onyttigt i mängder, The Never Ending Story 1 och 2.. Vi hann aldrig med att se 3:an!

På onsdag så gick jag på stan, skulle hitta en vinterjacka men kom hem med The Sims 3, vem behöver en vinterjacka då man kan sitta inne och spela Sims? Sen blev det att fara till stallet och vara Stallvärdinna, mina elever är för duktiga, vi har en pärm med olika saker vi kan ha som övningar, men dom kan ju redan allt!

Torsdag så blev det att fira lillebror som fyllde 18 och sen fara till stallet och rida världens bästa Lilleman, eller just ja Delirious KJ "Dille" heter han ju egentligen! Gick väl inte sådär jättebra hade typ ont i kroppen och han var pigg och vinglig och då krävs det ju mer av mig som ryttare, men vissa stunder så kändes det helt okey! Har ju ändå inte ridit han sen i Juni och det är ju en halv evighet sen!

Sen så har jag inte direkt gjort så mycket i helgen, har snöat massor så har fotat snön lite, inte så seriösa bilder, men men.. Så var jag hos mamma och åt middag och kollade igenom gamla nallar och leksaker för att se vad jag ville ha kvar, blev några nallar, någon docka å så, minnesgrejer, t.ex. en nalle som jag har haft sen jag var miniliten!






Inga kommentarer: