måndag 8 november 2010

Twas I who fucked the dragon, Fuckalizing fuckaloo!

Hade lite småtråkigt och redigerade lite bilder medans jag lyssnade på Chrissans skönsång genom Skype! Vi har diskuterat många ämnen, som vanligt och sjungt konstiga låtar, förlåt min familj! 

Fy vad skönt det var i morse att vakna upp i panik typ 7-8 och trodde jag hade försovit mig men så kom jag på att jag har ledigvecka och somnade om med ett leende! 

Idag har det varit en otroligt lugn dag, har bara suttit och sett inspelningen av Cougar Town och Gossip Girl som pappa spelade in eftersom jag jobbade då det visades, och så for jag och pappa och handlade, massor med godis blev det, sen åkte jag till stallet för att hjälpa Grodan, nu har hon hoppat för typ andra gången i sitt liv för hon hoppade ju faktiskt småhinder med Shettisen jag höll på med då jag var yngre, men då ledde jag henne över ett litet hinder bestående av typ en kratta över två hinkar och sa bara åt henne att stå upp och hålla i sig så kanske inte riktigt räknas? 




2 kommentarer:

Christina sa...

hey, försök att sjunga fint till Amy Lees toner du!
bilderna blev då bra.

Emelie sa...

*sv* Gör det! Tror det kan bli asbra ;) D90 har inbyggd motor också så det är ju ett plus!