måndag 15 november 2010

Never knowin' if there's solid ground below

Har verkligen världens flyt just nu.. Jobbar natt vilket kanske inte alltid är det bästa för kroppen samtidigt så har jag gått och blivit tokförkyld typ! Först vaknade jag igår med huvudvärk, som sen under natten blev till tät i näsan och nu har jag ont i huvudet, snörvlar som fan och så börjar halsen kännas som den ska ge upp vilken sekund som helst, ni vet då det är sådär torrt och äckligt och typ kliar i halsen! Fy fan!

Aja har inte tid att vara sjuk så är bara att trycka i sig så mycket läkemedel som är tillåtet, typ Otrivin, Bisolvon, Ipren och allmänt bara halstabletter så får vi hoppas att det släpper nångång, men vem det än är som har smittat mig så tycker jag för stunden inte om den särskilt mycket!

Har iallafall varit i stan och köpt mat, Otrivin, Ipren, Vanilla och Cherry Coke, hittade på Candys så köpte varsin åt jag och Grunko har bara druckit Vanilla Coke'n än så länge, det smakade ungefär som blå silikon luktar, annars så såg vi NCIS och åt Rostbiff, Vitlökskroketter med stark Bearnaisesås till.. MUMS!

Men men nu ska jag väl ta det lugnt och tagga att fara och jobba om en stund sen imorgon så blir det att sova så länge det går och troligast stanna i sängen hela dagen tills det är dags att jobba igen!


Just ja, tack till min bonusfarsa Bo som kunde hämta mig idag!

Inga kommentarer: