onsdag 17 november 2010

Förkyyld!

Fortfarande tokigt jäkla äckelförkyld men jag TROR jag eventuellt mår lite bättre idag... Var iallafall sjukt jobbigt att jobba natten till idag, var på väg att fara hem typ var och varannan minut men då peppade jag mig med "Jamen jag gör klart det här" eller "Jag tar och startar upp den här ordern så slipper någon annan ta över mitt i ett orderbyte.." och huxflux så var det bara nån timme kvar så jag överlevde ju tydligen!

Egentligen skulle jag ju vara stallvärdinna idag men med tanke på att jag pratar väldigt nasalt eller som Chrissan skulle ha sagt "analt" och rösten allmänt inte är på topp så kändes som lite problematiskt att hålla teorilektioner så är det väl onödigt att eventuellt smitta fler än nödvändigt!

Idag har det iallafall varit en lugn dag, har sett Big Bang Theory med pappa + Vänner och 1,5 men, (å nej jag har ingen 1/2 knapp.. så har pappa mobbat mig med sin Bazinga app.. just ja så ha pappa köpt nya Xbox 360 utan att köpa något vettigt spel typ Tekken eller Guitar Hero!

Inga kommentarer: