torsdag 18 november 2010

I think about you day and night

Nu börjar jag ha vänt på dygnet.. IGEN! Jäkla nattvecka, ska sova alldeles strax, efter att ha gått ett varv runt huset, fixa lite grejer typ ladda mobilen och göra nått åt mina snorunge fasoner = leta upp nässprayen! Senare idag så blir det förhoppningsvis stallet, beroende på hur pigg jag känner mig, vi har bara teori och det är ju ingen fara om man missar det även om jag gillar våra teorilektioner så kanske kan jag offra en timmes energi!

Har snabbfixat en "foto" sida här på bloggen där jag har lagt upp min "fotohistoria" den är ännu inte lika lång som texten är, tänk då den dagen jag har fotat i flera år och kanske faktiskt är bra på det, då blir det väl en hel roman! Men har iallafall lagt upp några bilder jag är hyfsat nöjd med, dom kommer säkert bytas ut med tiden, dessutom kommer ju min fotoväska att utökas.. Just nu försöker jag komma på anledningar till att inte köpa ett fin fint fast objektiv, anledningar till INTE är inte så många, anledningar till behöver är lite fler, men vi ser ju vad som händer!

Lite äldre, lite bättre... men någonstans ska det väl börja?

Inga kommentarer: