fredag 19 november 2010

Another hotel in another town

Ska snart ta och sova jag lovar! Fast idag ska jag inte sova så länge, måste ju vända tillbaks dygnet eftersom jag ska gå ULK kurs i helgen och då går det ju som inte att sova till klockan 15:00 varje dag, så om några timmar ska jag ta bussen till Umeå och ska spendera dagen med snygg-systern Anna, ska även dejta hennes soffa inatt..

Sen blir det att leta sig ut på Haga och hitta vars vi ska vara på lördagmorgon.. Har kommit fram till att jag har varit någonstans och bott på Hotell dom senaste 3 månaderna rockstar life huh?

  • September: Rhodos
  • Oktober: Luleå 
  • November: Umeå
Vars ska blir det att fara i December då?

Just ja - Gårdagens ord "Är du vänsterhandad?"
Jag och Anna inför morfars 70-års middag!
Anna ditt ansikte syns inte, så du är snudd på redigerad och borde godkänna bilden! Fast hade du synts hade det varit lugnt ändå för vi är ju otroligt snygga systrar, starta karriär som Olsen twins, men som enbart systrar? ;)


1 kommentar:

Julia sa...

Haha Maja ägde typ endå då hon sa de xD