måndag 22 november 2010

I may be going down cause everything goes round too tight, tonight

Orkade verkligen inte blogga då jag kom hem igår var på tok för trött för det, de första jag gjorde var att krypa in i morgonrocken, starta datorn och sen lägga sig under duntäcket för jag frös som en tok... Blir tametusan ännu mer köldkänslig då jag är trött! Sen försökte jag se Cougar Town och Gossip Girl, men sov mig mest genom det, det är sånt som inte händer i vanliga fall! Sen blev det sömn mellan 8-10 på kvällen sen var jag av någon underlig anledning pigg till klockan 3 inatt... FAIL! Är fortfarande trött fast jag sov till 12...  Min dygnsrytm är extremt dålig just nu!

Iallafall i fredags så åkte jag ju till Umeå och hittade åt min syster, eller om det var hon som hittade åt mig? Hon säger att jag har sämst lokalsinne, jag håller med!

Sen så köpte jag hela 2 Kerrang! tidningar! Awesome! En vanlig tidning och en Paramore Posterspecial, den tidningen var riktigt härlig för man har ju hunnit följa dom genom många år och dom hade bilder från typ hela deras Kerrang! bandtid, minns bara då jag och Chrissan under 1 års tid försökte få folk att förstå hur jäkla bra dom är.. sen så släppte dom ju Misery Business som singel och då kom folk och tjatade på oss om hur bra dom var.. det var en intressant tid..

Sen blev det Konsum, eller något för att köpa middag och godis, Anna var sjukt söt och höll typ på att vägra låta mig betala drickorna, är kanske svårt att tänka sig att lillsyrran har mer pengar?

Iallafall så åkte vi sen hem till henne, kollade på Rhodosbilderna, jag hade några fler än Anna, men då hade jag ju oxå kunnat extraknäcka som Paparazzi där, har någon idé om vad jag ska göra med bilderna men vill inte skriva det här ifall fel personer skulle läsa det!

Middag blev det Chili con carne/Rallarfärs, alltså Chili Con Carne med bacon, typ bland de bästa som finns, och sen såg vi film 500 days of Summer tror jag den hette, å så blev det sömn!

Lördag och Söndag så var jag ju på ULK-kurs, det var väldigt lärorikt.. Känns som om man har lärt sig en hel del iallafall, fast blev lite väl sent i lördags, vi var några stycken som först började se Armageddon i ett rum, men sen nångång mitt i filmen ville ägarna till rummet sova, så då gick vi till mitt rum och såg klart där, sen såg vi nån skitskum film med han som spelar Cal i Titanic, han va mycket snyggare typ sådär 8 år före Titanic, jag somnade väl runt 3 så igår blev det att hålla ett hårt tag i Powerade flaskan!

Var iallafall skönt att komma hem och jag har insett att jag för typ första gången i mitt liv är smått less på att bo på hotell, låter grymt bortskämt!

Inga kommentarer: